Wyszukiwarka

Uzyskanie dostępu

11:42 22.07.2013

W jaki sposób można uzyskać dostęp do rachunku przez Internet?

Uzyskanie dostępu do rachunku przez Internet jest możliwe po podpisaniu umowy ramowej w jednej z placówek Kasy oraz aktywacji serwisu internetowego e-skok za pośrednictwem operatora Tele-skok.

Jak długo trwa proces uzyskania dostępu do usługi e-skok?

Uzyskanie dostępu do usługi e-skok trwa do 24 godzin od momentu podpisania umowy ramowej. Pamiętaj, że aby aktywować usługę, musisz skontaktować się telefonicznie z operatorem Tele-skok  pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (+48) 58 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

W jaki sposób należy się logować do serwisu internetowego?

Logowanie do serwisu internetowego e-skok możliwe jest poprzez wpisanie w przeglądarce internetowej adresu www.e-skok.pl i wybranie przycisku ENTER na klawiaturze komputera. W efekcie użytkownik zostanie przekierowany na szyfrowaną/bezpieczną stronę pod adresem https://e-skok.pl/eskok/login.jsp.

Do zalogowania konieczne jest wprowadzenie loginu, hasła do serwisu internetowego oraz przepisanie tekstu z obrazka.

Czy usługa e-skok jest dostępna 24 godziny na dobę?

Usługa e-skok jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem czasu niezbędnego na jej konserwację i inne konieczne dla właściwego funkcjonowania usługi czynności wykonywane przez Kasy (zazwyczaj w godzinach nocnych).

Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.